Kennis en inzicht, in de markten waarin jij opereert of wilt opereren, zijn essentieel voor het slagen van jouw business. Hiervoor is goede informatie nodig.
Of het nu gaat om het inschatten van de marktomvang, de concurrentie, de wensen en behoeften van de doelgroep of de tevredenheidscore onder jouw klanten. Goede informatie op basis van de meningen, opinies, houdingen en kennis van jouw doelgroep is onontbeerlijk.
Om dit te meten, heeft TDC Marketing zich gespecialiseerd in online enquête-onderzoek. De voordelen van deze vorm van onderzoek, ten opzichte van conventionele enquête-onderzoeken, zijn de mogelijkheden om:
• sneller informatie te verzamelen,
• een hoger respons te genereren en
• kwalitatief betere en logischer in te vullen enquêtes te maken.
TDC Marketing is met name gespecialiseerd in online onderzoeken voor B2B opererende MKB organisaties, de eerstelijns zorgsector en de sport- en evenementenbranche.
Deze website maakt gebruik van cookies. Zie ons Privacybeleid voor meer informatie.
OK